Blondin eller Brunett????

Har den eviga frågan , illafall för mig! skall jag färga mitt hår och gå och bli en brunett??
Har varit blond så länge jag minns det, född blond sedan blekning och färgning till de blonda men nu är mitt hår så slitet så jag kan ej fortsätta att bleka det.

Jag känner för en förnyelse samtidigt de har tagit mig ca 2 år att bli så här ljus, men tycker de är lite för ljust just nu och orkar ej underhålla genom att bleka var tredje vecka , har snart inget hår kvar, de är som svinto då de är blött!

Så jag var i dag inne hos en frisör  på min PW så hon rek mig att lägga i en del olika nyanser mörka slingor i hätta.
Så jag är inne på de men skulle ja passa i att bli brunett???
vad tycker ni? har ni ngn rekomendation el  bilder på ngt som skulle passa mig???

nu ser ja ut så här i håret:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0