En kalasdag till

Idag hade vi en yttligare kalas dag för min sötnos iza.... men då var de bara släkten som kom eller rättare sagt min far med sambo samt min bror  med familj som ja ej träffat på 2 år!
Har träffat min svägerska nr 2 som vi kallar det heheeh:) men ej mina söta brorsbarn o bror..pga ett gräl inom släkten ..... mer berättar ja ej!!!!

Så stora Nathalie o Wille blivit. ok att ja sett natta i bloggen men hon såg mycket större o mognare ut i verkligheten... rikgit kill magnet där!!!! snygging:)
och Wille haallllåååå den killen kommer dra åt sig så många tjejer......... som sin far!!!! heeheh! tur då han tog den bästa tjeejn! Elli....

Var riktigt mysigt o trevligt var dock rejält nervös innan de kom men allt släppte snabbt..... dock kommer de bli bättre o bättre mede tiden... Min man tyckte de var super trevligt med!
Så här kommeer de bli ett antal släktmiddagar mm framöver!
Så kul för barnen då de verkligen saknat varandra...... dåligt av oss!!!:( men nu ändras det!

Många presenter blev de.....  men inga kort från mig så elli kan du maila ngr?????

Är glad att vi nu börjat umgås! kan nu bara bli bättre ........ Riktigt lyckad dag! tack så mycket! De behövdes! nu är ja åter glad!
Ja har min familj och vi har mannens  familj, men har alltid saknat min familj när man varit med mannens familj, även om de är som mina egna! men blodsmässigt så är de ej det!



Slut efter dagen!!!!

Kommentarer
Postat av: elli

absolut jag mailar lite bilder. Visst var det kul att ses med alla igen:)kändes nästan som förr. Jag tror att alla är lyckliga nu!

2010-02-21 @ 21:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0