Imorgon gäller det.

Imorgon är det DEN stora dagen för mig, ja skall iväg på en intervju påå ett jobb som jag mer än gärna vill ha! Så håll tummar för mig!!!! Är ändå glad över ens få komma på intervju och bara visa upp mig, men om ja sedan skulle få det så är de det näst bästa som hänt mig, jaa så vill detta... Men bara döär av så kommer de gå åt skitan....:( så brukar de ju vara!!!

EN fråga och lite hjälp av er där ute? Vad skall ja ha på mig??


* Jeans, skjorta och en kavaj 
 
      Eller:

* Svarta tajts ´( de på inlägget tidigare) med en mörkblå tunika klänning i skjortmodell ???



Har verkligen ingen aning om vad som är bra..... är man för vanlig klädd om man kommer med skjort tunikan ? eller ej?

Skall ja ha mina ridstövlar elller höga stövlar med en klack på?????


Där ser ni, ja är sååå ovan i denna sits! SÅ snälla ni som kan detta . Ge mig ite vägledning!!!!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jeans, skjorta och kavaj tror jag på!

2010-02-15 @ 11:26:45
Postat av: Fia

Tycker som Cecilia :) Ger ett lite mer "seriöst" intryck tror jag. Lycka till!!

2010-02-15 @ 18:41:33
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/
Postat av: Lina

Jeans skjorta och kavaj röstar jag oxå på.



Lycka till!

2010-02-15 @ 20:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0