jag är glad!

Fick en mysig morgon med mannen min o dottern, tog de lungt o slappa sedan bar de på med kläderna så vi var ute i minst en timme med Trista, hon lekte i snön och röjde som aldrig förr!
Efrter de bar de inåt o åt lunch för att sedan av koppla med en powernap.. så skönt!

Fick lite sällskap av jokke o raija på eftermiddagen men efter de så var de gipsning av väggarna, så nu börjas de  likna ngt!. jehaaa känner jag dock!

just de skulle träffa jenny i morgon men då var de inte jag denna gng som avbokade utan jenny som skulle på gympa o sedan ut till tyresö...... svikare:_)

näää häää blir ett kondispass istl ,skall ut och röja med barnvagnen, om vädret ör ok annaras går de ej!
nu sova. så trött o sliten , skulle behöva duscha.! hmmm orka !!!!!

natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0