Mina Blodsocker värden!

Blodsocker Värdarna under dagen!

7.6    kl.22.12

7.8    kl.21.13

7.7    kl.18.55

9.6    kl. 17.12

4.3    kl.15.47

6.3    kl.12.24

4.9    kl 10.09

 

Snacka om jag är nöjd med dagens blodsocker värden! Tänk er då att vi haft folk här på kalas hela dagen och jag har verkligen gått runt och svullat på precis allt jag velat ha , från funlight saft till. Kladd kaka, Hallonpaj, Godis och även glass med kakor och choklad sås samt strössel!

Tänk er vad en diabetiker blir drabbad och jag lyckats hålla bs bra! Är så glad. Känns som jag kunnat leva som vanligt. Och kunnat hålla min diabetes så stabil och under kontroll!!

De är livet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0