Mycket gjort

idag känns de verkligen som vi fått enormt mycket gjort!
 vi startade redan vid 9 på morgonen o svärfar kom o hjälpte oss med lite fix av taket..
jag var dock ute o drog Trista i pulkan medan de jobbade på taket.

Sedan tog jag över svärfars jobb och han tog hand om tripsie. skönt att få göra annat än att ta hand om barn:)
vi fick mycket gjort på taket , de man måste o var nödvändigt..

sedan i eftermiddags så blev de en sväng till willys för stor handling då tjejerna kommer i morgon o skall spendera sitt sportlov med oss!!!
 och en tripp in till outlet butiken så klart!
ja fyndade ett par Björn Borg balllerina skor för endast 120 kr. bild kommer imorgon! ,... perfa att ha i sommar till el utanför jobb!!!! då man ej vill gå i högklackat!

o kvällen, ja de blev thai mat... mymisgt. sedan lite candy och vet ni, mitt bs har hålligt sig under 5 hela kvällen trotts skit mat o candy. jehaaaa! nu är ja glad

och mycket även här gjort. vi har fått hela golvet slipat i kök och hall. så jobbigt. för de är så tjockt o jobbigt damm som sätter sig över allt! de var som ett moln man ej kunde se igenom, ändå tänkte vi för in till där vi lever men ändå så var de en storstädning efteråt som gällde:( fasiken va ja hatar detta fin fina dammet!

jajaaj, men mer än de fick vi gjort, stor städning i restewrande huset med fix o allt med verktyg omplanering och möblering.... även flyttade 20 paket parkett golv.. så idag har vi väll jobbat igen flera dagar. så skönt!

kanske ej för mig då ja kommer få känna av de imorgon i armen men måste ju lära sig inför jobb starten ju!
men idag är ja glad! så mycket presterat o fått gjort... om mina anhörig mår bra då mår ja bra samt lever fortfarande på min shoppign dag med mia i fredags. de förgyllde så min dag. ja behöver de flera gng!
Men nu när ja börjar jobba så får ja min egen tid o de är e s¨efterlängtat!



jag o min älskade man under vår avkopplings resa i maj för nästan ett år sedan i Egypten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0