Överlycklig

Känner mig så glad att ja går o smågråter till o från här hemma. ni fattar ej hur de ens känns för mig, fatta ja kanske kommer ut i arbete, snart med!
Att ens ha sådan tur på första försöket, hur lätt o kul är inte de, spec med tanke på hur arbetesmarknaden ser ut och tänk på att ja ens gå ut med samma förutsaättningar som er. jag har min kroniska nervssmärta. min skada som gör livet till en pest för mig, som gör att ja ej kan gå på heltid som normala människor direkt.

har fått lärt mig att ta de lugnt lärt mig lyssna på min kropp där av arbetesprövningen, nystarts jobb. så ja succ, skall komma igng med jobbet från en låg nivå till slut heltid....  så underbart.
har ju gått hemma ett bra tag nu med barn o sedan rehabben som ja nu är klar med o redo för arbetslivet.

ja är såååå lycklig. hoppas att detta går susen för mig!
fick även ett mail om de andra mäklarjobbet ja sökte, de var intreserade o skulle återkomma snarast  till mig men de i stan är en större hit, de ger mig mer alternativ o möjligheter till att lyckas. så de vill ja ha!!!
även om de blir en längre resväg så har ja min man som stöttar mig!

Och inte med de, Trista har fått klarteckan att starta dagis. så nu har vi fått en plats som vi askall kolla upp, kan de bli bättgre. så bra planering med!

kan bara bli bättre o bättre från i dag!!! misslyckas ja med detta o ej får detta jobb så finns de många fler!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0