Piggare än sist!

Sitter nu här på golvet, fast vi har soffa heheeh!: nää de är min arbetsplats när sängen är full.... som nu när Trista sover där!

Min tid är min egna tid nu på kvällen, så lite sittande vid dator och senaste timmen har bestott av fixa räkningar för egen del o företaget..... Och njutit så klart över att ja FÅTT JOBB!""""

 är fortf så överlycklig glad... kommer gå med ett leende på läpparna lääänge!
Sedan så har kvällen varit bra fast mitt bs strulat sig... ligger nu runt 11... ok trots de höga värdet!

Pratade med Tess från Göteborg, snacka om man känner igen sig hos henne!! så lika vi är!
Sedan Mia så klart....... skall kolla på dem imorgon då de spelar match mot min andra vän Anneli.. som även fyllde år idag! GRATTIS tjejen!
Som min dotter med för er som missat detta, 9 år blir hon!!!!

Fick även ena min gamla mobil såld för hela 3000:- välbehövda pengar........ som går rakt till spar!!!
Ingen shopping här nej även om man så önskat! Skulle väl behöva mig lite kostym / fin kläder till jobbet.
Någon som har bra länkar till snygga kläder att ha på jobbet..???? eller bilder o råd så tjoa till!!!

Sitter o väntar på mannen min för att skriva faktura sedan gå i sängs.. skall upp tidgit i morgon för en morgon Pigg Tripise!!!! kanske om ja orkar så har vi möte på Danderyd med pumpgänget, skulle behöva gå dit men vet ej om ja kan då vi bara har en bil denna vecka!!!!

Nu måste ja knata!
samt måste ja tacka Åsa för ditt fina inlägg om keton stickorna! jätte snällt !!!!!! kul när andra hjälper varandra!!!


Kommentarer
Postat av: Tess

Det var jättekul att du ringde, få höra lite sthlms-dialekt =) hehe.

Jo att vi e lika.. skumt nästan haha. De vi snacka om handbollen å de.. de ja mena va att jag har för höga krav på mig själv å misslyckas ja blir ja skitsur på mig själv skratt men jag antar att du e likadan =)

Nu måste jag jobba vidare igen.. ville bara slänga in ett hej.. hihi.

Pöss pöss

2010-02-18 @ 11:00:03
URL: http://www. typ1diabetes.blogspot.com
Postat av: johanna

GRATTIS!!!Skoj att du fick jobbet =) Jag är sugen på att göra ngt annat men tyvärr så finns det ju inte så mkt att söka.



Kram

2010-02-18 @ 11:44:24
URL: http://novaj.blogg.se/
Postat av: johanna

Gud va roligt med jobbet, grattis!!

2010-02-18 @ 12:08:46
Postat av: catta

Tess: tackar gumman ,så mysigt att höra din söta röst! ja fattaded vad du menade. vi är så lika där. heeheh ovanligt va??



Johanna och Johanna:

tackar tjejer!!!!....

pööss catta

2010-02-18 @ 22:42:23
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0