Sitter här och ....

Är lite nere, hmmm. har fått lite info om bilen som ja vill bara ha, den drar rätt mycket såppa och lite annat som ej var positivt. och jag som bara varit inne på den. vill jag ha ngt så skall jag bara ha det till vilket pris som helst. alltid varit sån och kommer alltid förbli....... ni som känner mig vet:)
Klicka för att se nästa bild


Men ja känner. vaaa faan skit i de. köp den ändå:) heeheh! mannen tycker m´nog ej lika!!!
Men turen är så sitter min stor tös här brevid o spelar på min iphone o gör mig glad!!!!:)

Idag har jag haft så ont i armen, kanske efter gårdagens arbete. just de , så måste de vara-... att ja glömmer sånt:) men de visste ja ju, bara ta i de hårda o gå vidare. måste ju bli stark tös:)

men men ibland är livet hårt. ja har både uppe o nere tider, vem har inte de... är nog nervös inför jobbstarten, inte bara de... mycket denna vecka! med dagis start för tripsie.... tänka sig hon börjar med dagis nu..... de behöver hon men frågan om hon kommer få vistas där eftersom hon är så känslig. de återstår bara att se.... får nog räkna med :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0