Tid satt!!!

Nu har ja pratat med min nya arbetsgivare och fått ett start datum på min arbetstid, jag börjar den 9 mars kl 09. jehaaaaa!!!
Fick vänta tills efter sportlovet o känns toppen då ja har bestämt att vara med tjejerna hela lovet och har även tid på Akkis med tristas läkare för utredning o nya prover samt egen läkartid den 8 mars...

Så den 9:e är de dax. fasiken va kul!
Så ja kommer kämpa o visa frma mina söta fossingar, jobbet skall ja kamma hem! ja skall tjäna påengar o visa upop mig!!! Så ni andra där ute! akta  er!!!!!1! här kommer ja  som aldrig förr!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Leddya

Du har mail! Pöss

2010-02-19 @ 07:49:40
Postat av: Denisé

Grattis gumman! Va roligt för dig, hoppas att du lyckas bra och att du kommer att trivas på ditt nya jobb... Kramar Denisé (Hiawata) på FL

2010-02-19 @ 09:33:09
Postat av: Johanna

Grattis, va underbart härligt med jobbet. Lycka till! :) Kram

2010-02-19 @ 09:34:46
URL: http://mopsengunwald.blogspot.com
Postat av: mia

YOU GO GIRL!!!!! <3<3<3

Kan du komma och värdera mitt radhus nångång? =)

Pussa krama

2010-02-19 @ 10:37:15
URL: http://minarosorochjag.blogg.se/
Postat av: Lena

Grattis till Jobbet! Det är ju superkul. Längesen jag kikade in hos dig, har inte haft någon vidare bloggmotivation men det ser onekligen ut som att ni börjar få ordning på huset och nu ditt nya jobb. Lillan verkar hålla sig frisk me, härligt för er!



Massor av kramar/Lena

2010-02-19 @ 12:15:55
URL: http://www.metrobloggen.se/spena
Postat av: catta

Leddya: ja såg de , har bara inte haft tid att sitta ner men svar kommer tjejeen! har ej glömt dig:)



Denice: tackar gumman!!!! ja håller tummar att de går bra! tjoa till om du kommer förbi sthlm ngng dag så fikar vi tillsammans!!!



Lena: hahaha som mig då! blogga är inte samma intresse längre!

när var de du skulle komma hit? snart hoppas ja! glööm ej påminna mig!!!!



Mia: haahhaha ja kan ej värdera men kan fixa en som gör de bra! säg till så löser de sig!!!!! lova????



tänkte på dig i dag då ja hämta tjejerna men hade ej ditt nr med mig!:( pusssss



2010-02-19 @ 22:06:04
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0