Toppen bra värden

idag har jag verkligen kännt av mina sprut värden om ja får säga så... vilken skillnad från pumpen.
Jag har fått ner bs till ett snitt på 5. ngt värde över 10 men de flesta ligger mellan 3.5-7. är sååå nöjd och känner mig som hemma igen!

ja mår bra. jag till o med sade till min man när ja fick en känning : fyu faan vad härligt o skönt med en känning!

hellre de än att gå med ketoner o spy som ja gjorde. de vill ja inte uppleva igen!
och tror inte ja kommer göra de med sprutorna som ja  gjorde med pumpen!

ja är väl en sprutmänniska o ej pump! men jag har ej gett upp. ngn dag sen skall ja testa igen men när tiden är inne! ja saknar trotts allt min pump! de var min klocka o allt i ett!!!!
Men ialalfall. bra värden , lista kommer upp i morgon!

min underbara men just nu hatobkjekt!, pump!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0