Uttråkad!

Sitter här själv i min ensamhet då mannen är hos en vänn och Tripsie sover.... jag har inget att kolla på datorn för och inget kul på TV....
Skall nog sätta på The och ta mig en smörgås då ja ätit så dåligt under dagen pga bs..

Mår lite bättre nu , men ej helt ok. Måate ju bli bra tills imorgon då ja har min shopping / mysstund med min goda vänn Mia... här skall de fikas, ätas mat och shoppa. Medan mannen min är hemma med barn!

han har sin dag i dag ser ni!!1!!
så jag längtar, men då kommer ja ej komma hem med ngt så brukar de bli!
Skall ialalfall ta o boka tid hos frissan imorgon! fin i håret skall ja vara tills ja börjar jobba!!!

blir de brunt eller blond????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0