Härliga helg och Outfit

Har haft en sådan mysig helg med min man o ena dotter, vi har verkligen bara tagit de så lungt, vilat upp oss och slappat, samt i dag hade vi besök igen, då min fina underbara vän Madde. ( fräån stan ) eftesom ja har flera som heter Madde..

Hon hade med sig en perfym till mig som julklapp, sååå underbart den luktar, bara mer än älskar den... tack min fina Madde,,,, ja känner som dig när de gäller vår vänskap de vet du:)
Synd bara vi inte hinner ses oftare men som turen var är de kvalitetstid vi spenderar med varandra!
oCH TRISTA, JO HON ÄLSKADE MADDE lika såsom hon är kär i Mia! heeheh:)

Efter det hon åkt hem så tog vi oss en sovpaus på ngn timme för yttligare ett besök av mannens jjobbar kompis med tjej som jag aldrig träffat förut! jätte mysig kväll blev de.
Nu sover tösen och ja skall jobba lite. Måste få lite gjort för imorgon kommer elektikern och ja skall ta en låååång prommis hem till Linda som bor på andra sidan Bro.... tar väl ngn halvtimme dit!
mYSA sNCKA SKIT OCH LEKA MED BARNEN BLIR DET!

Nu åter till jobb. men ha de bäst så hörs vi när ja har ngt mer att berätta!!
Katta: tänker på dig under morgondagen, allt kommer gå som smort!!!!!!! ring när du kommer hem!



min outfit kommer från:

Byxor: veromoda
Tröja: Christian Audiegier ( STAVFEL?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0