Lååång dag!

HAr verkligen varit en väldigt lååång dag för mig o mannen i dag. Steg upp klockan  09 för att jobba men började väl vid 10 tiden och nu ligger ja i sängen för att sova. Dvs så har vi arbetat i 15 timmar-

DÅ kanske ni förstår hur vi har de...Men resultat har de blivit! jag har målat listerna i taket. satte upp dem först... de tog sin tid med! sedan så har ja målat klart väggen som behövdes.. och fönstrerna..
Sedan kaklat klart de sista bitarna av silver metallic mosaiken, snyggt de blir! Imorgon blir de fogning av denna .

Badrummet är bara lite kvar. V- rummet är de bara golvläggning kvar o de görs imorgon!...
Pannrummet el så kallad tvättrummet håller röris på med o blir klar med pannan i morgon! jehaaaa!!!

så  ja är nöjd ialalfall,. hänt mycket i dag. Mycket uypp o ner från byggställningen, ständigt flyttande av den!
så mina ben lider såååååå....
Men men , imorgon är de en till lång dag.... bara köra på för sen jobbar mannen o d娨händer ej mycket!:)

nu sussa , ja är såååååååååå seg.! saknar mina töser med så mycket!
så skönt att ja idag pratade med lillgumsan


just de. Tindra fyller år i morgon! Min mellersta blir 7 år gammal!!!
 eller inte imorgon idag blir de klockan är ju över midnatt!!!




Kommentarer
Postat av: tess

Guuud va ni kämpar å jobbar på, skitduktiga juh!

Sen får du ju lite träning i det hela med =) om man ska se de från den positiva sidan när du inte hinner till gymmet. haha!



Visst har jag tappat 3 kg men jag har inte många förhoppningar, de brukar alltid vara så 1:a veckan sen går det bara lååångsamt =( tar ju sån tid för oss diabetiker. Fast å andra sidan måste vi göra det på rätt sätt, inga pulverdieter här inte ;)



Mitt mål är att komma ner till min vikt, de jag gick ner för 4½ år sen. bara 6 kg ifrån.. ohh myy men det ska gå. Om det inte blir bebis i magen innan.. hihi.

Ialf det viktigaste är ju att man e nöjd själv, som du sa om din bild, även om andra tycker du va för smal så va du nöjd själv. Det är det som räknas!



Fan vi hade lätt behövt gå en långprommis på minst 2 timmar å tjöta av oss.. haha...



Puss å Kram Gumman!

2010-01-10 @ 12:53:55
URL: http://www.typ1diabetes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0