Myspys som vi kallar det

Idag har vi myspys jag och mina hela fa´milj, mina underbara barn som nu är här med oss.
Tog mig 3.5 timme för mig att hämta dem i dag. först lite försenad då ja lämnade av mannen min på jobbet för attt få min bil, sedan en timme dit till skolan och en timme hem, svängde förbi o hämta upp mannen i gen för att slutligen åka in på godispalatset i Barkarby/ veddesta. faaan va gött det va. jag tom åt lite, eller lite mer än lite.
Men har ju  en ätar dag i veckan o idag var de min dag.... vilket  märks på bs som nu låg på 17..

Men va faan de får vara så ibland, de dagar då ja valt att äta godis så har ja ej dåligt samvete för att ha högt bs. jag vet att ja  sedan blir låg o där ifrån är de lättare att starta från en ny kula.. som är iomorgon!!!!




Har idag på kvällen bara tagit de lungt, myst med tjejerna och busat... nu sover Trista och Tindra medan Iza är vaken o kollar på Rapunzel.
Imorgon blir de en rolig dag, skall få lite Trista ledigt och komma iväg o kolla på BSK som har match, handboll dvs. Nettan skall med så jag slipper sitta på bänken själv o skrika..
Så imorgon Mia kommer du höra mig!!!!!!! fast utanför planen !!!

Iza har lovat att följa med så de blir med kul....
Får se om pappa kommer över imorgon el söndag för att hjälpa oss med lite el kopplingar.... alltid bra att ha sin far som elektriker,.... de tjänar man på:)

Sitter nu lite rastlös. har redan gått igenom mina favvo bloggar och skrivit inlägg. och kl är ej ens 21.. haaallå vad händer...? vi som jämt är sena och kl är jämt över 23 när man skall sätta sig vid datorn!!!

jaaaa internet shopping kanske???? ngn som har br asidor att länka till för shopping av kläder, inredningar mm!??? lämna en komentar!!!!! alltrid kul med lite nytt!!!

Tack Johanna för din länk till wallpapper... har nog hittat en där:)
nu till lite inställningar av min pump för att få ner bs mer!!! lite förlängd dos kanske????? vad sägs om en på 3 timmar då jag ätit choklad till största delen!!! de tar tid ut i bs för mig???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0