Teletubbies!!

Heeej!
nu är jag här för er som undrat, heehhe!. inte alls slutat blogga bara ej haft tid då min yngsta dotter Tripsie bara mer än älskar Teletubbies!, de är tubbies på datorn i iphonen hela dagen in och ut! De är hennes nya favvo..

Måste hitta en DVD till henne så man sluipper sitta på youtube. och en sådan nalle de har! hon har redan valt ut Dipsy, men kommer väl skaffa alla om ja känner min man rätt!!!
Ngn som har ngn att sälja så säg till!!!!

Sedan så har ja vilat upp mig medan mannen min jobbat! imorgon blir de en sväng till ikea!
Turen ja har så hämtar Nettan upp mig så vi skall shoppa! jehaaa. och en date med lunch med henne, min sötis så klart!!!!

Idag har vi lagt klart golvet i v-rummet!!!!! imorgon blir de städning och inflyttning av de få möblerna vi har!.
jooo idag handlade vi vår soffa. Blev en hel annan än den vi valt från början ,en större och skön...

Och hoppas påatt mannen min jobbar kortyare dag så vi kan åka till jysk o byta en lamell persien vi köpt. lite för stor var den! . sedan så såg ja ett bord med stolar ja vill ha . billigt i pris, vilket är bra då man har barn som har sönder allt!
köpa nyare o dyrare sen när de är stötrre!Q

mende blir b´nog de bordet med
stolarna ja gillade dem´skarp,,, så såterståpr att se... nu sussa,, för nu är ja veck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! där ramlade ja ner                           ...............................................................snyfyt:)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vi har massor av teletubbie filmer, ni kan bränna av dom av oss!



Kram kram

2010-01-13 @ 17:55:49
Postat av: catta

annelie! jaaa gör´na då vi var o letade men de sade att de har upphört med tubbiesar! SNY´FFT.

TRISTA ÄR SOM BESTATT!!!!! HMMM!



HUR ÄR DE ANNARWS? MATCH NGN DAG. SÄG TILL SÅ KOLLAR JA GJÄÄRNA!. KOM GÖRNA FÖRBI OSS"!!



PÖÖSÖ CATTAS

2010-01-14 @ 01:37:13
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cdon har alla teletubbies filmer. Och på Lekmer.se och hiko.se har dom alla teletubbies figurerna, Japp självklart har Olivia alla! :-)



Vi har match på söndag i märsta.



Ja vi kanske kan komma förbi nåt tag till er och ser hur ni fått det!



Kram kram

2010-01-14 @ 16:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0