Tråkiga Catta Dagen

har i dag verkligen haft en urtråkig catta hemma dag. Började med att ja vaknade upp med svin ont i halsen ont i kroppen o sååå trött. så jag kom ej ens upp ur sängen, låg nog fram till 12...

Mannen min  var hemma , magsjuk som igår. men mådde bättre i dag ialafall.
Så en seeg dag hemma blev de. Kom nog igng på eftermiddagen då vi åkte till Willys för att handla mat!
har nämligen laddat ner ett program i iphone om calorier , träning , vikt och sånt.
Så jag skriver ner vad jag äter o den räknar ut hiur mycket fett, kolhydrater, calorier jag ätit under dagen.
Jag skall äta 1700 cal för att gå ner 3 kg och under dessa två dagar har ja ätit 700 cal. o då med skit mat...

inte alls bra. Så skärpning ,ananrs kommer de ej sluta bra. och kanske där av vaqrför ja är så sjukt trött!! De är därför!!!!
SÅ skall se om ja kan ladda ner de till Tess. återkommer om det gums!!!

jahaa tbx till dagen, lite fix här. hahah trodde nui ja. legat på soffan o kollat filmer. myst med Trista som rivs o biter nu igen. Napp har hon även fått som hon stolt visar upp. hoppas på att hon tar den bra nu istl för flaskan som hon har som napp!!!



avslutar med Trista som leker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0