Träning imorn!

Imorgon kommer de bli mitt första träningspass på väldigt länge, ng nmånad eller så! men känns som en evighet sedan! så underbart de skall v´bli!"

Kommer börja dagen med säkerligen 1 timme snabb pulserande prommis med vagn, kanske lite löp med!
Sedan vila bestående av fika o snack hos Linda.
För yttligare ta sig ca 1 timme hem och då blir de garanterat löpning till större delen!!!!
väl hemma blir de lite mag och rumpövningar om trista tillåter... annars blir de på kvällen! om ja inte följer med Linda på ett body pump pass. ( om halsen ej strular ör ja helt klart med)


Men iallfall så underbaret att redan nu planerat min dag imorgon med träning, de är så ja numer fungerar annars ligger ja kvar hemma, har så kommit in i de latas värld!!!!!
Får se om ja tar mig ann ett handbolls pass i veckan, träning ,löpningen de kör får vi se.. ja hänger väl ej ens med längrre!!! Mia ruschar förbi mig !!!! heeheh:( snyffttttt..... näää ett pass handboll i smedgärdshallen kommer ja till om de vill ha mig där?



mina änglar de är dom:)   pärlor o prinesso´r är dert med!!!!!! MINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Catta, måste bara få fråga vilken strl du har på dina otroligt fina boobs!!? Typ vilket inlägg, gram.. osv..? Kramen

2010-01-25 @ 18:12:30
Postat av: Anonym

Hej Malin!



tackar sååå mycket, de var snällt skrivet!:)

ja har gjort dem på lidingöklinkin, sthlm. har high profil silikon och 600gram i varje!



Har tidigare gjort en op med på akedmikliniken i sthlm men då hade ja 400 gr. men som de flesta som gör detta , blir man lätt blind av stl...



men tycket mina passar till min längd o stl och sånt! visst är de stora. men ine så tycker jag:)



hoppas du fick svar på dina frågor!!! fråga på ananrs!!!



kram catta



2010-01-25 @ 21:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0