Insulinpumpen, min följeslagare!

Nu sitter den där! allt gixck bra, hade dock glömt en del så turen att ja hade tid hos ssk så hon kunde hjälpa mig! att man glömmer så snabbt!

Men började med att lägga ett programm ppå 0,600 enh under hela dygnet, sist hade ja tre olika under olika tidpunkter ( dessa som pumpas i mig under hela dygnet) sedan tar ja o puffar till de jag äter! Vilket med är svårt. för de är ej riktigt lika mycket o samma som med pennorna!!

Men nu har ja mindre dos i basen o får då lära mig ta mer till måltiderna!! sist hade ja tvärt om!!
Men har lovat mig själv att ej ens titta på kategorin där de visas hela dygnets insulindoser, så mycket ja fått i mig under dagen, då ökar min stress .och ja blir knäpp!!!! hitills har ja klarat att ej kolla o så skall de förbli!

Tror ja vet felet till varför ja ej kunde ha pumpen sist...... varför jag fick keotonadioser hela tiden o spydde...
men orkar ej skriva om de nu så de får bli en annan gng!!:)

Ja är nöjd. har legat i bs runt 6-7 hela tiden! diock skit nervös under natten då ja fick ketonerna sist, så de var pirrigt men vaknade upp på bs på 4... bra där!! dock en känning i natt! kopplade då ur den o drack ett oboy glas! min nya känningsdämpare.. istl för banan som blir sunkig o bläää!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0