Inte mycket gjort!

Dagen har varit lugn . om man jämför med resterande veckan! Men ibland är de så skönt! dåligt väder o allt!
Tjejerna träffa ju nya vänner som de har lekt med hela dagen, fick tom slita in dem för att få ner mat i magen!. heehe!!! men de är bara kul" kul att de har träffat flera här o leka med! roligare då attt komma hit med!
De kan ibland va kul att leka med vänner o inte bara mamma:)

Trista dock blev arg. hon ville vara med Tindra hela tiden, drog mig ut för at t sitta i vagnen o ja skulle dra henne dit den vägen tindra gick! lite kul".. men de var ett evigt tjat om tindra hit o dit... tillslut kom hon in då var de full rulle!! fy fasiken så hon pratar. de slår tom med mig!!! o ja snackar kan ja lova! ni som känner mig vet:)

Trista kommer bli värre än mig! stackare våra nära o kära!!!!!

Matväg i dag. jeopippipi ja gjorde min första lasange! har ärligt alldrig gjort de förr! blev ok, bra men kunde bli bättre. så nu vet man mer tills nästa gng ju! men tjeejrna gillade den!" ja med! men vill testa göra egen sås o ej färdigköpt! så ni som kan skicka gärna recept till mig o hur man gör!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0