Så missnöjd!

Jag är sååå missnöjd. Nöjd men ändå så missnöjd!

rättare sagt glad o nöjd över att jag gjorde de. färgade håret. de så behlövdes. Klippas mm... ser så mycket friskare ut!
Hade inga förväntningar el liknande men trodde iallafal de skulle se jämt o fint ut! Men de gör de ej!
De har missat eller ej tagit på underhåret...Så när jag sätter upp håret så ser de helt ljust ut under tofsen! inte fint!!!!!
Sedan så är de mer färg o mörkare framtill, medan de är tunnare baktill... inte jämt rättare sagt!

Jasg är missnöjd! vad skall ja göra... ja vågar ej säga till ordentligt... ja sade till när ja åkte tbx för att lämna en sak , men då sade hon att ja kunde komma tbx o göra mer slingor där bak de fattades. men de andra skulle bli bättre sen sa hon!, ja tycker nämligen de ser grått ut!!!!! de ljusa håret! inte bra tillsammans!!!
men de skulle ge med sig efter par dar!! ja är osäker...

gillar ej at titta mig i spegeln, är ej nöjd! funderar att gå till en annnan istl:!""
 hjälp mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gå tillbaks och se till att dom gör det rätt. Det har d rätt till utan att betala..

2010-07-06 @ 21:18:43
Postat av: Teija

Hej Granne! Nu har jag hittat hit :) Kul! Och jag måste kerkligen komma över på kaffe. Hur långt är det lixom :D



Det där med håret. Jag var med om lite samma sak här för några veckor sen.... SUCK! säger jag bara. Vet att det är jobbigt att gå tillbaka och klaga. Men du ska inte behöva känna så. För du har betalat för en sak och du får en annan. Det minsta dom kan göra är att rätta till det. Jag gick tillbaka 1 vecka senare..för då hade det verkligen satt sig..och inte blivit bättre...och hon sa ingenting, utan fixade bara till det. Nu blev det inte så mycket bättre..men jag orkade inte bry mig till slut... Gå tillbaka!!! Det måste du!!! Om inget annat..be dom färga tebax till det du hade om dom inte kan få till med "bra" slingor.

2010-07-07 @ 16:53:24
URL: http://tennas.blogg.se/
Postat av: catta

anna. ja du de borde ja göra men ja pallade ej!" åkte till en annan istl:" heheeh!



teija: klart du skall komma, ja är hemma på dagarna kim jobbar!... säg till bara så sä-tter ja på kaffet! elller cola om de är varmt:)

kram

2010-07-09 @ 15:18:20
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0