Kunde ej haft en bättre dag!

Dagen har varit hel underbar från morgon till kväll! Eller morgonen var lite jobbigare. Har varit så dålig i magen! fått sprungit till toa, de har bara runnit som fasiken!!!! sedan går kväll och slutade runt lunch!!!!!!

Men vi vakna upp tidigt. så då knata vi upp, mös o åt frukost tillsammans. Sedan så blev de lite fix o trix hemma innan tjejerna kom till oss!..
Ni skulle ha sett Tristas min när hon fick se sina systrar, de var så mysigt o kul att se. hon bara avgudar dem så mycket!!!!!!! Sedan de kom till oss i dag så har hon ej ens kollat åt oss. bara dem som gäller!

Vi har hoppas o lekt, åkt till affären o shoppat lite leksaker till dem... så de  har sedan lek med dessa!
Nu på kvällen så grillade vi, efter de så packa vi bilen o gav oss till sjön som ligger 1.5 km härbrevid... mysig som bara den , o närmare än där vi bor går de ej att bo för att komma dit! .. är en skogsväg , ( går att åka bil mm ) som visar vägen till sjön!!

Vi badade, eller tjejerna badade.... ja är en landkrabba!!! men de var så kul att se.. så de lekte o mös tillsammans! efter ngn timme där nere gav vi upp o gick till bilen, stötte då på två hästar som vi stod o klappade o pratade med! Trista bara sken upp o ville ej ens gå hem sen!! Tjejerna var så stolta!!!
måste gå å låta dem få rida lite!!!!!!!!!!

Vi tog oss en dusch o kvällsfikamed varm oboy..... nu är de film dax som gäller!
Trista,,, hör o häpnad.... lade sig i sin säng. med mammi( välling) och täcket. och somnade helt själv. ej med mig eller i min säng utan i hennes egna ! atort stewg där!!!!

bilder kommer sen!

Kommentarer
Postat av: izzy.

Mitt hba1c låg på typ 6,7. de var iofs NÄSTAN helt nöjda, MEN (som tony irving skulle ha sagt) så hade allt varit helt perfekt om det bara hade varit liite lägre. (under mina tonår låg jag ganska högt emellanåt, så detta värde tyckte jag var helt ok.) jag mindes också en gång när jag var "liten" och hade ett medelvärde på typ 4 tror jag det var. Då hade jag legat lågt väldigt väldigt länge och jag tror det där som sitter i någonstans i bakhuvet att jag tyckte det var otäckt. Dock håller jag med dig, hellre lågt än högt. helt klart :D Haha jamen visst är det svårt.. men men tur man lyckas ibland iaf. Har du insulinpump eller kör du med pennor??

kram izzy:)

2010-06-27 @ 22:29:58
URL: http://izzyalwaysontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0