Annonserna gick bra!

Idag var de dagen för annonserna på jobbet. Doick ej lika många som förra veckan men de ärr bara bra då ja lär mig exact hur allt skall vara.!
Annonserna skall vara inne hos mig kl 15 sedna har ja till kl 17 på mig att redigera o fixa in dem för slutligen skicka till mitti..

Och dagen efter får ja en korrektion som skall kolla igenom, skicka ut till alla mäklare , för sedan se om de vill ändra på ngt.. Då får de skicka ändringarna till mig som fdå lägger i dem och skickar tbx till mitti. och så håller ja på till stopptiden .. fredag kl 10... då skall de slutliga vara helt klart!

ja är såååå glad över att få ta hand om annonserna , ja gillar dessa uppgifter,, så kul....
så ni som bor i stan, tidningen östermalm tror ja de är! ( mitti östermalm) där går ni och ser under bostadsannonserna , dessa har ja lagt upp!!!!

kolla spec nästa vecka så får ni en lite önskning med av oss!



Ej södermalm utan Öatermalm! men ni fattar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0