Då är man uppe då!

Har nu varit uppe ett bra tag. rätt skönt. Tjejerna är redan vakna o sitter o kollar på en riktig bra tjej film.
om en tjej som är tretton år men önskar sig vara 30 år ung o framgångsrik... kom ej ihåg vad den hettte...:) men ja gillar även den. Är med Jennifer Garner. tror ja hon heter i filmen!....

Rätta mig om ja har fel:)
Sedan vill ja tillföra mina kramar o alllt ja har till min b'sta vän Madde som har ej lite jobbig tid nu. vi finns här för dig och de vet du....allt kommer ordna sig och du väljer rätt besult!!!

Tänk på denna tjejen så vet du vart du har mig!.
Denna fina pilgrimsarmband fick ja av min älskade vän efter hon varit på en resa i frankrike tror ja de var..


Kommentarer
Postat av: Fia

Kunde inte skriva till ditt nyaste inlägg så jag skriver här istället. Kollade på sidan du länkade till, vill bara "varna"lite för den då den påstår att personer med typ 1 kan äta sig friska men det är få!Dom hänvisar inga källor till detta osv. så man får ta det med en nypa salt!

Kram

2010-03-01 @ 20:54:58
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/
Postat av: Madde

Tack söta Vän! Det värmde verkligen pusss och kärlek

2010-03-01 @ 21:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0