Dagens Outfit! samt jobb mm!


Blev lite enklare kläder i dag än första dagen på jiobbet!
Blev jeans/tajts från Hm, så snygga. Mia du vet vilka, sköna som attan. Sedan en tunnika från Espirit!.
Med scorett stövlar samt kappa från " förr i tiden" heeheh:)




Jobbet i dag var så himla kul! ja är så lycklig och mår så bra över att vara där!
Så mycket känns de som jag lärt mig i dag. Har även världens bästa lärare!!!!:)

idag fick jag lägga in objekten, intag kallas det. i capitex samt lägga in de olika spekulanterna i programmet coh gjorde även min första budgivning över datorn o sms!
Skickade iväg mitt första bud till de olika spekulanterna. jehaaaa!!!!!!!

Så kul, jag är så driven till detta. mer kommer...
Imorgon kommer ja få korrigera de olika annonserna vi skickat till Mitt i!... De kommer bli lite mer info móm texten samt bilder som skall med i tidnningen .. de soim mäklaren ej hade fått med i dag!

De har nämligen dead line viss tid o dag. Men sedan har vi yttligare en dag till på oss!
Så detta kommer vara mitt ämne.:)
Känner mig säkrare vid capitex i dag och känner mig mer hemma nu!

Samt mina  tider är bra. ajg får typ bestämma själv när ja vill komma io gå....
har redan jobbat ikapp mina timmar men vill bara jobba mer! Så de är så skönt!!!

De är så sammarbetsvillliga o hjälpsamma! kan de bli bättre!
Ja är glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0