Dagens träning!

Igår skall de vara , träningen på kvällen blev lite ialalfall.
jag tog min lilla vikt och körde sit ups samt triceps  så ja kände av det!
fy ffaan va ja har tappat muskler. är så svag.... jag som alltid varit så vältränat o haft muskler...
ja har varit stark, för att spela handboll så måste man ha kraften, styrkan är a & o....

ja har alltid gillar försvararbetet i handbollen , då styrke är viktigt då!
sedna så har ju ja o mannen min tränat ca 5-6 dar i veckan på gym innan trista föddes..  så då var vi stora..

Nu ,, jaaa nu är ja liten, klen och ingen muskelatur för fem öre!
Men lite kul var att de på jobbet tyckte ja såg vältränad ut, hmmmm :) vart då ngng stans????? tuttarna kanske :)
nääää magen vet ja att ja varit tränat på , men den har ja ju inte visat!

Men ialalfall. träningen känns jobbig nu,m svårt att komma in i den men ja tuffar vidare, rätt steg ialalfall. sedan blir de riktiga gymmet! då kommer ja igng mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0