Dax för förberedning

Har nyss varit iväg en sväng. Kört in o fixat lite smått till mias present. Hon blir nämligen 30 ÅR IDAG gRATTIS GUMMSAN!!

Snart skall ja sminka o klä mig för en kväll med Mia o gänget, bara tjejer... Först kolla på handbollsmatch där födelsebarnet spelar, för sedan en middag hos Mia, sen blir de utgång till stan. Hon har hyrt ett kareokeställe vi skall sjunga loss på"

skall bli riktigt trevligt. ja behöver detta även om jaej har ork .
Men har bestämt mig för att ej dricka då trista är sjuk, hög feber  och just nu inne på sjukan för att undersöka öronen... ja fick permis att stanna hemma..Är ju med henne dygnet runt annars!

Så villl kunna vara tillgänglig om de är ngt så ja kan åka iväg. eftersom hon har en tedens till att få kramper o sånt..
Men va trött jsa nu är... måste hita vad ja skall ha på mig o sen påka till barkarby för inhandling av den bästa presenten ,, kan ej avslöja nu men hon ´kommer få si g ett gått skratt . berärttar o fottar sen så ni se!

bilder kommer imorgon... skratta kommer ni göra!:) de gör ja ännu fast ja levt in mig i presenten ett tag... Min man som kom med iden..

nu fixa.. kanske kommer med ett outfit kort innan ja ger mig av om ja hinner!


Kommentarer
Postat av: emelie

ja den där ola verkar ju inte ha mycket kunskap & har man inte det ska man fan (ursäkta ordspråket) inte öppna käften & slänga ur sig så mycket skit som han gjorde! jäkla idiot alltså! :/ blir så sne på sånt! ;/



men vad skönt att blodsockren börjar ta form igen nu när du har dina pennor :)



ah okej jag förstår, usch det är riktigt knepigt.. jag spelar innebandy & brukar hamna högt efter matcherna :/ oftast brukar jag ligga på typ 11 när jag startar & sedan efter matchen ligga runt 20-25 :/ inge vidare trevligt direkt :/ sen tar man insulin & käkar & sen rasar det så att man får känning, jag undrar hur fan man ska bete sig alltså :P det är verkligen svårt det där..

träningarna däremot går bättre, har dock fått kliva av innebandyträningarna båda dagarna denna vecka med lågt blodsocker, men kunde fortsätta ena träningen iaf :) det är just matcher som är knepigare, men du verkar ha det betydligt värre :/



oj, ett hba1c under fem är väl väldigt lågt? min sköterska sa att mitt hba1c som var på lite mer än 5, visade att jag kanske hade lite väl många låga värden :/ men det är väl som sagt olika från person till person?! haha hba1c är som julafton, jadu :P.. haha, men man blir himla glad när det ligger sådär perfekt :D



ha så kul ikväll när ni ska ut :D



kramar // emelie



2010-03-13 @ 14:22:56
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0