De blev inget.....

Av frissan som jag bokade idag, så jag skjuter upp de en månad. Tar en till blekning av utväxten..
Jag hade ej tid och lite andra saker som behövdes betalas med dessa pengar gick de åt till så jag får vänta till nästa löning istl.
Men de gör inget. jag kan gått vara blondie en månad till... Bara finjustera lite så man ej går ut och ser för djävlig ut!... Men de bästa med allt är att jag har bestämt mig till 100% att bli brunett!!!'
Känns så skönt!!! innan har ja ju gått o tvekat så!

Men men , idag blev en stund eller rättare sagt timmar vara ut med barnen i snön och solen. Så underbart!
vi lekte, åkte pulka stjärtlapp och skottade samt lekte med Moa ( vår mops)..
Sedan tog vi bilen åkte och handla lite mat och mannen gick in på woody o hämta förg till köket.
Kom hem och gjorde mat. de blev tomatsoppa med glass i!
 Tack Linda för att du visade upp Tomatsoppan! heehhe! de var gött!!!!

Nu slappar vi efter maten med en film på tv. Van Wilder. eller vad de nu var! ja bloggar ju. Tjejerna kollar!!

Blir till att natta Tripsie sedan ut igen o leka! Får ju passa på innan man starta jobb tiden! usch, nu börjart jag bli nervös igen!!!!.. Tänker tbx att  jag skulle ha gjort dittan o dattan medan man bvar mammaledig m ne har jag gjort de??? hmmmm:) jag har kopplat av! men de beövs med!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0