Detox kur!


Denna detox kur har jag beställt i tablett form och den ligger på uthämtningsstället och väntar på mig!
Imorgon skall ja hämta ut den och köra på till max!

Nu är de detox till tusen som gäller. Få ut allt skit i kroppen ochs satsa på en ny mat  och hälsa.
Enda som kommer kvarstå är mitt morgon kaffe som är a och o..

Info om detoxkuren!

MethodDraine Detox 60 tabletter

-

naturlig rening för hela kroppen


MethodDraine Detox 60 tabletter




MethodDraine DETOX är en naturlig rening för hela kroppen. Kombinationen av 10 aktiva örter driver ut gifterna och antioxidanterna i grönt te ger kroppen ett skydd mot fria radikaler.

Innehåll: 60 tabletter 

1 tablett 3 gånger dagligen med ett stort glas vatten före måltid. För att hjälpa utdrivningen av slaggprodukter rekommenderas att man dricker minst 1,5 liter vatten varje dag. Renar hela kroppen inifrån på 20 dagar. Under denna period ges varje enskild ört tid att verka. Rekommenderas inte till gravida och ammande

Innehållsdeklaration
Koncentrerad örtextrakt (81,74%): tamarind (Tamarindus indica 38%), grönt te (Camellia sinensis 9,2%), kronärtskocka (Cynara scolymus 7,6%), björk blad (Betula alba 7,6%), älgört (Spiraea ulmaria 3,8%), maskros rot (Taraxacum officinale 3,8%), fänkål frö (Foeniculum vulgare 3,8%), blåstång (Fucus vesiculosus 3,8%), kardborre rot (Arctium lappa 1,9%), styvmorsviol blom (Viola tricolor 1,9%), Maltodextrin. Tabletthjälpmedel: Mikrokristallinisk cellulosa, stärkelse, talk, magnesiumstearat, kiseldioxid. Överdrag: hydroxypropylmetylcellulosa, hydroxypropylcellulosa. Inget socker tillsatt

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej Catta! Nej jag fick nyss svar från min läkare att jag inte kommer att få några tabletter. Mitt ligger på 110... Inte jättelågt men det borde vara högre. Rätta mig om jag har fel men visst ska det ligga runt 125? Hjälper tabletterna dig något? KRAM!

2010-03-23 @ 22:12:35
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: Anastazia

Du får berätta sen om tabletterna var ngt bra/bieffekt.

2010-03-24 @ 13:03:06
Postat av: sabina

de är sjutk bra.. man känner sig piggare och jag fick bättre hy

2010-03-25 @ 12:20:28
URL: http://alltochalltannatomsabina.blogg.se/
Postat av: Hémorroïdes

Låter som ngt värt att testa. Men hur får man tag i dem?

2010-06-08 @ 12:35:27
URL: http://www.fr.hemapro.com/
Postat av: catta

Emma:

gå in här:

http://www.vitaminvaruhuset.se/shop/?artnr=3147&gclid=CMCn7ZOxkKICFYUrDgoddzJdcA

de har vbra pris o gratis frakt, snabb lev!

riktigt bra vätske fördrivande, man pissar hela tiden!



kram o lycka till!

2010-06-08 @ 13:28:12
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0