Diabetes, jobb och tandvärk!

Är verkligen inte en bra kombination, heheeh! men för mig har de gått bra!
Mina värden trodde jag i dag skulle vara katastrof, pga adrenalinet mm men har gått bra. Samt min matväg i dag har varit sämst.!

åt min frulle redan kl 07 sedan så åt jag bara ett äååle på hela dagen, middag sedan vid 15 tiden, inte bra det! spec då man är diabeteiker...
Tror jag som mest låg runt 10 på dagen men då tog ja ngr enheter och näör ja åkte hem hade de gått ner till 6.5 och under hemfärden så fick ja en käöning... så maten flög i mig när ja kom hem samt lite bullar o choklad. hatar dessa dagar då man äter dåligt. bara skräp som kommer i en då efteråt!

så morgon dagen måste bli mer struktuerad med mat vägen !! bara säga ifrån o gå o äta!! varöfr inte!, ma nhar ju rätt till de men ja vill visa fram fötterna ej sitta där o äta! hehehe skojjar bara!!!!

Inte nog med de, har sådan tandävrk så alvedon sjönk ner imig under dagen, hoppas ja kan hålla mig i två veckor till nästa tandläkartid!!! vill ej bli borta!!!!
Imorgon är en ny dag! en dag med bättre förberedbning!!!. ngn som har bra råd med  mat att äta då man ej kan stå o läga där samt vill ej åka iväg o handla!!! har tappat bort mig i maten när man jobbar så lite råd tack????

Nu kolla tv o dricka the. upp tidigt!!!!:) återkommer imorgon el senare ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0