En ledsen dag!

Igår kväll strax innan jag presic skulle gå och lägga mig så ringde mobilen, hemligt nr! så jag blev lite ställd!
De var min ma´mma som jag ej pratat med på ca 8 månader.... poga olika orsaker!
Men hon ringde, frågade hur jag mådde mm, sedan klämmer hon ut sig i gråt att Min mormor dött!

Min mormor har alltid betydd så mycket för mig genom alla åren! jag har alltid varit hennes favorit barnbarn!.. vi har haft en kontakt som få har, enl mig ialalfall! hon är mitt föredömme, en idol jag ser upp till!!! Min mormor som är som en mor för mig!

De jag är så ledssen för är att ja  ej träffat henne på de senaste månaderna för vi haft så mycket själva, och när jag ringde henne svarade hon ej så jag ringde min moster o frågade om mormor, hon sade att hon sover o bor hos min andra moster men jag vågade ej ringa dit då min mamma skulle vara där så jag tänkte att ja väntar ngr dar tills hon åkt!

Och så iveckan tänkte jag på henne sedan får man höra detta!!!!
Att min moster ej ens sa att hon var dålig blir jag nu efteråt arg på. hon sade att de var som förr! ingen förändring!
Klart man tror då man har tid att åka o hälsa på henne senare då!!! fy  faan säger jag bara!

detta kom som en stor chock, jag fattar ej ens de. jag vill ej fatta, vi ha kvar min mormor hos mig!
jag klarar ej detta!!!!!!! varför och varför just nu!!!!!!! Hur skall jag klara det här????????????????

varför är världen så orättvis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ledsen att läsa om din mormor, styrkekramar till Dig! Tiden läker alla sår även om det är jobbigt just nu men du kommer ta dig igenom detta! Men låt det ta den tid det tar och tillåt dig själv att vara ledsen, det vinner du på i längden!!



Grattis till Bil och Lycka Till på nya jobbet på Tisdag, hoppas allt kommer gå bra och att du kommer trivas.



Tänk vad svårt det ska vara att hinna ses ;) Men vi tar det när det finns tillfälle!!



Kram på Dig!

2010-03-07 @ 16:32:34
Postat av: Johanna

kramar om

2010-03-07 @ 18:00:20
Postat av: Tess

Beklagar sorgen.Ta hand om dig!

2010-03-07 @ 19:01:59
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0