En nille för morötter!

HAr fått ett sådant sug efter morötter.. köpte en påse med minimorötter på willys i går . eller rättare sagt tre st påsar och hela dagen har ja knaprat på mortätter.. och som tess skrev till mig, nötter. Så jag inskaffa mig en påse med solrosfrön , så gött!!!!:. de är ett bra mellis el tar bort mitt sug att få ta en näve o knapra på!

Spec morötterna...  har aldrig gillar motötter så mycket förr men nu!!!! hmmm mumisgt!
Så nu i tåv dagar har jag ätit super bra, nyttigt och ej ggt dåligt! är stolt på detta med!! ja som är en rikgit göttegris ju!!!!!

bara se tillatt hålla detta så skall de gå åt rätt håll!!!!.
se till att äta mellis och ej få bs fall då klarar man suget och svullar ej över!

jag ser till att alltid ha frukt med mig då min mat under dagarna när ja jobbar o ej vill ta lunch är mycket frukt o grönt! som idag , banan, ( vid lågt bs) samt energi och äpple.. morötter samt nötter!!!!

Och en fullkorns macka med skinka från ett vid t-banan innan tandläkarbesöket för att förhindra lågt bs under o efter besöket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0