Enkelt avslappnande och skönt!

Har min dag varit i sin helhet! jag och min man med dotter tog de bara lungt på morgonen, vi låg i soffan och kollade filmer till kl 12 sedan bar de upp för en lunch klä på trista och gick ut med henne i vagnen för att sova middag, vilket hon gjorde i ca 30 min, då ja hjälpte mannen inne lite med köket!

Sedan vaknade hon och ja fick ta hand om henne, vi busade med K som försökte jobba. men sen bestämde vi oss för att ta oss moit netonet  för att lämna in kameran, under resans gång började ja må illa. bli kallfrussen o må skit!
Så hem snabbt för att äta. var nog hungrig, så de blev Mc D... snabbt o enkelt!
Åt med ett toppen bs men sedan efter två timmar kollade ja bs io de låg på 25. vaa fan,,,,, de som aldrig stiger med den maten, ja vet presic vad  o hur mycket ja behöver till det! kanske montan som gör sin del eller detox tabl?
kanske detox tabl, gav mig illa mående??? ngn som vet????

Nu måste ja hjälpa mannen att dra lite trådar i köket.. kommer snart tbx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0