För mysigt!

Kan ju börja med fredagen, kom hem efter jobbet, somnade direkt, så sliten o seg. kunde ej ens hålla ögonen öppna. så min man fick kolla på filmen själv, ja låg o sussa redan då trista somnade!

Sen i dag har vi haft en sådan underbar dag. först låg vi kvar i sängen till 08, länge de då trista vill upp tidigt!
Efter de vbar de uppåt o äta frulle o mysa till pippi som vi alltid gör! Medan K. låg kvar i sängen...
Och vi hann tom städa lite på förmiddagen innan de var dax för en lunch nattis för trista..
just de, en snabbis till woody för att hämta matreial med!
sen somnade hon, vi åt lite o städade... samt jobbade.
Jag hann en hel del. städade upp allt skit o slänge de, så nu är vår gillestuga som ny!... där vi kommer förvara våra saker undertiden!
sedan gav jag mig utåt och fixade ute. plockade bort allt skit och renasade husvagnen från våra saker -. så den även är tom. Och då kom svärisarna på besök, de skulle fixa o sånt med husvagnen . så de blev en mysig dag!

Ääven en hel del arbete på huset har blivit gjort. SÅ nu är de lite mer fix om trista inte vaknar upp dvs!
Måste hjälpa mannen här....
just de...... glömde. hämtade ut mina detox tabletter i dag så imorgon skall ja köra på i 20 dagar fullt ut. IOnget onyttigt alls under dessa dar, då de är en total utrensning i kroppen!

Läs här: detox

MethodDraine Detox 60 tabletter


Hoppas verkligen dessa hjälper mig! Men tror ngt på de så de återstår att se.! återkommer om hur dessa påverkat mig sen!

Har även haft en helvecka utan godis, inget godis alls under denna vecka och de är stort för mig!
Så idag unnade ja mig lite, samt en bit glas. innan detoxen!
Så jehaa. grattis till lilla mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0