Första dagen på Dagis

Gick ok, Trista var så trött och grinig tror de var mycket efter veckan med tjejerna då hon vill vara med dem jämt och inte sova ngt! så en sliten o seg trispise steg in på dagiset, mötte alla glada människor.
POersonalen verkade super gulliga, lokalerna var bra, stora o ljusamen väldigt kallt var de.!

Så vi har nu köpt mockasiner till tripsie... så hon ej fryser om fötterna, fäör de gjorde ja o mannen min!
Idag var vi där bara i en timme, för rundvisning och möte med personalen!
imorgon är de längre tid men då kommer min man vara där!!! jag kommer jobba! jehaaa!!!!
Sedan kommer svärmor hjälpa till! Då hon o vaari är två viktiga personer i tristas liv och vi vill att dagispersonalen lär känna dem med!
 Eftersom de kommer vistas där o hämta o lämna trista ibland!!!!!

Men ihelhet så verkade dagiset ok, jag är nöjd! men att inskolningen kommer ta tid, jejeje de gör de. kan jag lova!
ngn tre dagars inskolning tror jag ej på med trista!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0