Första inskolningsdagen!

Är imorgon!, Lite mer nervös än jag trodde jag skulle vara men kul skall de bli!!
Tror nog mannen är skit nervös.. Hans lilla tjej börjar dagis!!! Jag har ju redan varit med om detta två gng tidigre med Iza och Tindra!

men känns ändå konstigt o nytt med Trista.... kanske för man blivit äldre o fjolligare heeheh!!!
Men imorgon bitti är  det! Ngn timme bara men ändå!! De är den enda dagen jag kommer vara med på inskolningen då jag sedan bölrjar jobba på tisdag... vill ju inte startaa jobbet med att vara borta !!!!

Men mannen min o svärföräldrarna kommer ta hand om de minst lika bra som jag skulle gjort!:)
ganska skönt ändå att ja får ta hand om mig själv denna vecka o komma in i arbetet utan att behöva tänka på inskolning o dagishämtning mm!!!! bara fokus på jobbet!

Återkommer imorgon om hur de var, dagis mm!!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Lycka till imorgon, det kommer säkert gå bra!Vart i stan kommer du att jobba? Vi får boka in något vi 3. Middag ute eller hemma hos någon. Behöver inte vara något avancerat. Bara kul att ses och snacka :)

Sov gott. Imorgon är du en arbetande quinna. Ha det gott

2010-03-07 @ 21:08:26
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0