Hatar att göra fel!

Jag är en person som hatar att göra fel! gör ja ett fel går ja o grubblar på de hela tiden o kan ej släppa det!
Som i dag på jobbet. då de blev ett litet fel, ja skrev ut objektbeskrivningar, många med  som jag då råkade skriva ut en sida för mycket på... vilket resulterar i att ja måste slänga dessa och skriva ut igen!
De är ingen fara så men de kostar företaget pengar och ja blir irreterad på mig själv!!!! hatar sånt

Sedan så har hela dagen gått åt ett jobb som ja borde blivit klar med snabbt men igentl så kunde ja heller ej påverka de då en mäklare skulle godkänna de. men de blir så svårt ibland när man tar lärdom av två st olika personer, och de lär ut på olika sätt!!!

Så nu har ja lärt mig att bara lyssna på T. som sitter brevid mig.... Hat äntligen fått snitts på hur ja skall göra. så skönt de känns ,som en sten ploppat ner från bröstet!!!..
Så imorgon när ja gör den uppgiften så kan ja de direkt! dskönt som faaan!!!!

innan har ja aldrig fått ngng sriktigt snitts på det!



Sedan åter till dagen, en  bra dag... Trista vaknade upp på ett sådant bra humör. riktigt mys innan vi åkte....
Kan de bli bättre=?
jag är glad ,,, men de är ja väl jämt??? heeheh! mer kommer sen! kramar på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0