Läkarbesöket!

Idag var jag hos min läkare för min armskada...
Första besöket hos den nya läkaren som kommer ta hand om mig o min medicinering efter rehabben!

Kom dit , har ju träffat han förr , ( min husläkare) så han fråga först om mina diabetes, om ja hade pump vilket ja ej har längre. sedan gick han vidare om andra saker i min sjukhistoria, fråga runt allt.
Ingen undersökning av arm el liknande utan bara koll hur min medicinering påverkade mitt bs och allmäntillståndet... sedan skrev han ut mina mediciner.... Så enkelt har de aldrig gått förr!! skumt:)

men ialalfall så villae han att ja skulle ta prover, hon tycker ja såg ut som att lida av vitamin och järnbrist!!!
S in på provtagningen blev de.!!! ja tror de är mycket möjligt då jag är så övedrtrött o seg jämt, har äen lätt att få järnbrist..... och vitaminbrist, jee de du, äter ju inte så bta mat så de är möjligt!!!!

men skall tbx i maj så då vet vi mer!!!!!. han tog även prover för gluten, hmmm:) varöfr=?? tror han jag är gluten allergisk eller??????
Men nu är de gjort! skönt!!! bara hämta ut medicinerna...
Även bokat tid till tandläkare då jag haft så ont.. kommer få söka akuten tror jag!!! en tand åker snart ut! så ont har jag!!! hoppas de ej påverkar mitt jobb nu bara!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0