Magsåret som löste sig!

Nu skall ja berätta om mitt lilla magsår som ja trodde ja skulle få panik över.
Jag kom till jobbet. Skulle kolla mailen för att få en korrigering av annonserna som vi lade in, och de hade kommit men ej dessa sidor som ja skulle ha med utan en halvsida på tidningen fattades dvs 5 st annonser.
Ni kan ju bara tänka er hur de skulle se ut! 5 st annonser som skall visas komman de o näst kommande helg o de finns ej med i tidningen!. hmm

SÅ min arbetskollega som hjälper mig var ej där o kom ca en timme senare, där satt ja så nervös, försökte klura ut hur ja kunde lösa de mm. kollade även mailen för att se att ja verkligen fått med allt mm. o de hade ja!

Så när hon väl kom berätta ja som de var. men som tur var var inget fel utan de från tidningen kan skicka så enklasaker, att de fattas annonser , ett uppslaga pga de är för lite text, el bild mm som ej inkommit så de får vi kompletera med sen, men inte fatta ja de. men nu vet jag!

de löste sig!!! svårt att förklara över nätet men de gav mig ett magsår ialalfall.. heehhe! not goood!
Men ialalfall så har de varit en bra dag. mycket som attan attgöra men de är bara kul" då lär man sig ngt ju!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0