Målat och fix på Huset

Nu på kvällskanten har jag fixat och pulat på huset eller rättare sagt på köket.
Jag har målat fönsternischar och väggar.. snart är de klart och då är de tapetsering som gäller!
Vi har valt dessa som fondtapeter.
Jag bara så älskar dessa och tror och hoppas på¨att de blir snygga i verkligheten, De är ju så svårt att se på en rulle hur de kommer att se ut....



Snygg va??????????????

Sitter här med  en kännig på ett bs på 2.1 heeheh! hur kan jag då vara så i sinne som jag nu är? skumt"
kanske för ja nyss då slängt i min en choklad munk!""" och nu en clementin...
så en dos insulin till de blir de nog med för att inte få högt imorgon!

tror känningen var för att ja tidigare lågt över 10 och tog en dos insulin mensedan kom påatt  jag glömt att lantuset som jag då tog vid 21 tiden men vanligt brukar ta vid 18 - 19 tiden!!!

ja tycker att min kropp känner av lantuset efte ngn timme!
Så som om jag tar lantus vid 18 så får ja oftast lägre bs vid 20 21 tiden....... så vid den tiden jag tar lantus kan jag äta ngt och inte  ta humalog o ´ändå ligga bra i bs!!!
Så om ja då har rätt så kan jag slippa ta insulin nu och ändå ligga bra i bs imorgon för att lantuset gör sin del"!"""

Känner ni med lantus så med????????????????????????????? eller är de min hjärna som spelar sig ett sprattt!!!
Sorry men där så är de så för mig":)

Nu är de sängen som kallar! ja måste upp i tid i morgon, få lite saker gjorda innan jobbet. Vem vet , kanske en morgon löpning mot Lejondals slott ... ngr kilometrar blir de... Är de sol med så skulle de vara toppen start på morgonen!.. få se om de blir så!!!
Milla motiverade mig lite i dag!""" tack tjejen!!!
Måste verkligen  komma igng med min träning nu med när  jobbet är på G... jag vill så jobba och kunna träna ordentligt nu!
MEN BLIR DE HANDBOLL ELLER ENBART GYMMANDET???????????????

En bild från mitt spel med Spårvägen under de senaste året innan Trista kom till!
Inte mina bästa dar men iallafall:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0