Rix Fm - Jävla idioter!

Lyssnade på ett klipp som Rix Fm hade imorse om diabetiker o deras sprutor.
De pratade om att diabetiker tar sina sprutor ofentligt på bla bussar mm och han som pratar tycker att vi bör gå in på toaletten o inte sitta o ta de offentligt.

är han helt jävla sjuk eller!
Om vi behöver en spruta kan vi inte invänta utan måste ta den!.
Samma som att ej låta en astmatiker få ta sin inhalator om han har andnöd o sitter på en buss utan han får vänta till han kommer på en toalett!

va faan fr är ju vårt levnadsett , de som gör att vi kan leva. Utan in sulinet så dör vi!!!!

Klicka in här:
http://www.rixfm.com/webbradio/frameset.php?type=audio

Gå in på morgon zoo sedan hissa eller dissa och klicka in er på : ola har fått nog av diabetiker sprutor



Ngn bör skicka in o skälla ut dem!" sista gng ja lyssnar på ddem ialalfall! IDIOTER....


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Catta... han bad ju i alla fall om ursäkt. Men visst var han en idiot som inte förstår vår situation. Men till alla som är spruträdd... titta inte då om ni inte vill. Men vi måste ju om vi måste. Speciellt vid lunchborden.



Var som sagt på banken idag... ett stort missförstånd från deras sida. Jag fick ett X antal ursäkter. Men vad hjälper det, vårt drömhus är nu borta.

2010-03-12 @ 19:05:31
URL: http://20090801.blogspot.com
Postat av: mia

Hej gumsan! Hoppas att du mår bra =) Min träning går sådär=/ inget händer, jag blir galen =S

Måste ju göra något riktigt tokigt... ha ha

Livet har varit lite mkt hos mig på sista tiden men hoppas på att få det lite lungt snart. Vad kul att du har börjat jobba =)Har läst på bloggen din om alla onödiga och konstiga kommentarer du fått...Bara svartsjuka...Bajs på dom..

Fattar att folk inte kan bry sig om sitt eget =P

Jätte kram på dig i "vår" solen =)

Hoppas att vi kan ses snart...<3

2010-03-12 @ 19:41:51
URL: http://minarosorochjag.blogg.se/
Postat av: Fia

Catta, vad förbannad jag blev när jag lyssnade på honom på Rix! Han jämför oss med knarkare!!! Jag har mailat honom om hur jag upplevde hans uttalande, gör det du med!

Kramiz

2010-03-13 @ 12:50:36
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0