Sitter här fast de är dax

Sitter häär i min säng fast de är dax för mig att fixa mig, sminka mig och klä mig fint innfrö dagens jobb.
Idag blir de en kul dag tror jag, vi kommer korrigera annonserna , sånna saker som kommer bli mina uppgifter..:)
Men dagen kommer i sig bli en kort dag,  inte så många timmar i dag, känns lite bra. har ju redan jobbat mer än ja borde men de käönns så bra. ja känner ej av de i armen så mycket..

Säkert oxå för att aja inte använt den så mycket heller.. men toippen bra inskolning för mig..
:)

Nu måste ja ta arslet ut vagnen  el sängen rättare sagt... Måatw klä mig . kommer tbx!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Fixade ju lånelöfte hos Handelsbanken. Mitt i en budgivninge nu har de dragit tillbaka det. Är det rätt? Jäkla bank. De har förstört allt.

Låter som att du gillar jobbet.

2010-03-11 @ 09:59:12
URL: http://20090801.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0