Snart 30 år

Fasiken oxå.................. ja blir ju


År snart... imaj... hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Har sådan längta till att få komma iväg. en tripp med en vänn, Madde min eller min man om hon ej kan och orkar..

Antlinge till ett varmt ställe, helst de. typ Egypten el turkiet..
Annars en weekend till typ Amsterdam eller London, Paris eller liknande med min man  el Madde!!!

Men de är  ju inget man vill bara boka in så där. allt kostar pengar mm.
Så en bra födelsedagspresent är ju en resa, el pengar till en resa el liknande..

De är min dröm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Ett citat:
 Det går åt helvete också för dem som följer sin dröm, men då har de åtminstone följt sin dröm

Hoppas de inte stämmer in på mig!.. ja vill följa min dröm men  vill ha lycka med av detta.
Sedan så kommer vi även ha en inflyyt samt bröllopps fest. Där vill ja med önska mig en resa med min man, en försenad tripp, en smekmånad! kan man de ?



Min bröllopsdag för ca ett år sedan!... kanske då man är utomlands med sin man? vem vet!



Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej vännen!



Hoppas allt är bra med er och grattis till jobbstarten, men jag visste att det skulle gå galant! Är det någon som kan så är det du!



Jag fick i presetn av Lasse en Milano resa som vi var på i helgen! Kan verkligen rekommendera det! Milano har sååå schysst shopping och till bra priser! Vi bodde jättebra och det var helt underbart! Vi var borta tors-söndag och Olivia var med. Jag köpte 2 par jeans, 4 tröjor, 1 kofta, 2 skjortor och var tvungen att köpa ny resväska för att få plats med allt hahaha.



Ha det bäst så hörs vi på telefon snart, vi måste ju styra upp något snart! Kram kram

2010-03-15 @ 17:43:43
Postat av: catta

hej Snorpan ( annelie=)



ojdå , de var ingen dålig present! diu får visa kort o berätta mer sen när vi ses!!! de låter otroligt lockande!

Skall kolla upp helgen där när de är dax för parti. om vi inte är i finland då så kommer vi.



Kims kusin ( tristas gudfar) har fått barn o skall döpas den 28 :e... så vi återkommer!!!



hörs om en dag för date!

pööss catta

2010-03-15 @ 23:44:48
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0