Snart 30 bast!

Jahaa. nu var man här då! 30 år har ja snart levt!!! 30 år! hälften på  60.... tänka sig! för flera år sedan önskade man sig att vara i denna ålder. för att få komma in över allt. ha allt .stadigt liv, familj mm!

Och nu har jag verkligen allt jag kan önska mig, jag har en underbar familj, med man och barn (tre tjejer) samt en mops moa... ett eget hus som vi byggt själva. Ett blivande bra jobb om allt går smort och jag får stanna ( Mäklarhuset) samt bra ekonomi, fina bilar. jaaa underbara vänner! saknar inte ngt alls!!!!

Och nu snart kommer vi fira mig på denna dag... Lördagen den 8 maj...
Öppet hus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så ni som känner mig .,,,, välkommna hem till mig!
Även om jag ej hör av mig så vet ni att ni MÅSTE komma!

Skicka gärna ett mess så jag vet hur många ni blir!

EN fråga: vad kan man bjuda på!? samt vad kan man mer göra av sin födelsedag??????
Jag så skulle igentl vilja iväg till värmen, men de får jag ju göra i mitten av juni då vi reser till Barcelona med jobbet... kommer bo vid stranden, sola o bada i pina colada!!! shoppa så klart!
Bara min goa vän Mia som ej är med o ger mig råd!!!!:(
Men får ha tele kontakt med henne då" mohahahaha!!!!!

Nu skall ja snart sussa... upp tidigt då jag kommer behöva vara inne på kontoret vid 09..
Skulle sedan hämtat tjejerna men de skall på disco på kvällen så jag hämtar upp dem på torsdag istl! är då ledig...Ngng som vill hitta på ngt med mig då????

Helgen blir super, jippiiii längtar till kryssningen!
kramar på er tjejer o de killar som läser! finns de ngr killar som läser min blogg???? lämna gärna då en komnentar. anonymt om ni vill! skulle vara kul att få veta!

Kommentarer
Postat av: tess

Du e ju alltid snygg på jobbet baby <3

En annan gåt i rejäla jobbabrallor å en sleten t-shirt haha, dom kände knappt igen mig på jobbet när ja hade håret utsläppt i fredags =)

Ibland händer det hehe.

Så e man bjuden på fest eller??? Kanske kan planera att komma upp din helg, hade vart såå kul å träffas. PÖÖÖSSSS tess

2010-03-30 @ 23:26:50
Postat av: catta

Tess:! klart du skall kommma! vore ju underbart! kolla óm de finns möjlighet!!!!



DU ÄR ALLTID MIN PINGLA TJEJEN, mer arb kläder el vanliga, utsläppt ell uppsatt!



pöössss

2010-03-31 @ 07:45:22
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0