Späckad dag

Dagen var i röj enda från kl 07 då Trista öppna ögonen, både ja o mannen var uppe och klara med  att ätit frulle mm innan kl var 08. Inte dåligt gjort! Men va skönt de kändes då tiden o dagen blir längre! Mna får mer gjort!

Sedan så hade vi mys och kolla film mm med tjejerna. Vid lunch tid så åkte mannen min med Trista samt sin sin kusin Tommy och dotter Karma till simhallen här... Första gng för dem, första gng  för trista att bada i simhall.
De var i badet i hela två timmar, och hade så kul!:
Medan de röjde i badet så skjutsade jag in tjejerna till sveavägen för att lämna över de till sin far!
( ringde dig Madde , tänkte komma förbi o säga hej bara d¨jag var själv) men du svarade ej:(

Sedan bar de hemmåt och killarna hade ej kommit hem så jag passade på att vila lite, för sedan en lunch med gänget här hemma! Mc D blev det!
Tommy och karma var här ett par timmar, alltid lika kul.... sedan på kvällen tog vi bilarna o åkte tilll coop för att shoppa lite! Blev bla mat och ett par gummistövlar till tristas dagis tid!
Och jag köpte även ett hello kitty plåsterask till karma som älskar kitty!!!!! så glad hon blev!

Nu är vi hemma, vi köpte med oss en grillad kykling o satt o mös framför tv med tripsie. sedan så somnade hon som en stock!!! Ligger nu o sussa så jag har egen tid tidigt i dag!!! skönt!!!!
Dock tandvärk! usch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så skönt med lugn o ro då tjeejrna har röjt här i över en vecka!! heeheh"! alltid lika underbart men alltid lika skönt med att vara själv:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0