Stolt över mig själv!

Jag är så stolt över mig själv, en sak som kanske är en vardags sak för andra, men för mig är de stort!
Jag hade redan förra veckan bestämt mig för att åka komunalt till jobbet nu mer, då de kostar mig närmre 6000 kr att ta bilen till jobbet....

 så ja skulle hålla mitt löfte. ta pendeln, t-banan o knata sista biten! och de gjorde ja!!
 jag tog pendeln hemmifrån , bytte i sumpan vilket gick så smidigt, nära o bra.... och sedan tunnel banan till fridhemsplan och knatade de sista 8 m ner till jobbet.
Jag har ju aldrig gått den vägen förr, visste inte alls vart ja skulle, bara att de var neråt ja skulle , så ja satte på gps på iphonen o knatade, gick snabbt för att få upp flåstet samt ja visste att de skulle ta en bit att gå men när ja väl var inne i gåendet så var ja framme! sååå smidigt de gick!!!

ja är så stolt över mig själv!
att åka komunalt som ja  inte gjort på de senaste 6 åren trror jag. sedan så är de en stor sak då ja blivit så folkskygg på sista tiden... så de var stort dom faan för mig!

har nu tagoit tur med  två stora saker, först jobbet o nu pendlandet!

detta är ett stort pluss i kanten! och inte nog med de, ja har nu ett buskort heeheh! rött med och fick de för 160 kr billigare pga en kompesation av vin tervädret! tackar.... ja var verkligen värd det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0