Tradolan!

Morfinliknande smärtstillande tradolan har jag nu ätit sedan 05 då jag fikc min skada i armbågen som resulterade i operation för att frigöra mina nerver som kom i kläm efter en handbolls match där armbågen hoppade ur led!

Efter operationen blev smärtan aldrig bättre. efter flera års utredning med läkare, sjukgymn mm så har ja för typ två års  sedan fått svaret: kronisk nervsmärta....
kommer få leva med de resrten av livet, men bara för att mna har de så betyder de ej att man kommer ha lika ont hela tiden!
Men har varit tvungen att ta tradolna morgon o kväll för att kunna LEVA.... jag kommer ej upp ur sängen annars, samt  jag sover endast ngr timmar per natt. ej då i sträck....
Men de är ngt ja nu är van vid  så!!!!!

Men nu känner jag att ja skulle vilja sluta, eller försöka ialalfall. dra ner på de o prova att klara smärtan själv!
Men måste då ha hjälp!!!!! för  jag är beroende bla!!!!!

Om jag ej tar dessa blir ja seg, ONT och slö. orkar inget.....
jag måste försöka!!!! jag vill klara ett liv utan dessa..Men är läget rätt???? nej inte nu då ja startat jobbeto då är de lätt med återfsall.... så jag får vänta ett tag... tills ja fått struktur på de hela!!

jaajaj de var om mig o min tradolan!!!!! Känner mig som en knarkare!!!!




Kommentarer
Postat av: Milla

Med tanke på att det är fruktansvärt starkt m0rfinpreparat så b0rde det finnas ngt annat än Trad0lan du kan ta. D fick det vid sina sjukhusvistelser då smärtan var hög men han har ju slutat. Du är s0m du säger ber0ende & det är inte bra. Försök testa andra prep. för det är ju int ebra att vara ber0enda av så starka tabletter!!! H0ppas att det går bra på j0bbet gumman, kanske kan det ge dig kraft att ta tag i ditt ber0eende? KRAM

2010-03-19 @ 21:26:11
Postat av: catta

Milla!



ja har testat alla andra preparat som kan tänka sig o inget som fungerat. Antigen så påverkar de mitt bs så mycket eller så blev ja groggig o sov hela dagen in o ut, elelr så var de andra saker ... svåra saker. samt de tog ej ens inärheten bort min smärta.



tradolan är typ en av de ända som tar bort nervsmärta... så tuvärr, de går ej! inte på de sättet!!! trodd udu visste att ja testat olika?

kram kram catta

2010-03-19 @ 21:46:06
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0