Underbart men slut

HElgen har varit helt underbar, tjejerna har haft så kul, och lät på Emilia att hon med haft kul.! hopaps det..
Hon är så välkommen flera gng. men har lovat att nästa ggn är de Tindra som får ta en komåis hit eftersom hon kom lite i kläm o kände sig utanför då o då! Men då har hon varit med oss o hjälpt oss. de gillar hon! Men inget är ju bättre än sina vänner!!!

Efter att lämnat tjejerna i Järva åkte ja hemmåt. mannen min hade med tripsie till sin kusin, hans andra kusin var från finland här på besök..
Så hem kom jag, höll på att somna på vägen.. så trött. och ont , ont ont som faan i armen... glömde ta min tradolan i morse då ja tog den sent i går kväll, och när ja vaknade upp kändes de bra... då skjuter ja uppp tiden lite , vilket ja ej borde göra eftersom man skall ta de samma tid för att få bästa resultat men ja hoppar gärna om ja kan, slkulle verkligen inte gjort de... fy faaaan va ont ja haft!

har tom fått sovit ngr timmar nu för att få in medicinen i kroppen o kunnat orka igen, nu känns de bättre. ont men bättre! kan nju med vara en effekt av veckans arbete som kommer, de brukar ge mer smärta när man börjar såger se men ja har ej kännt ngt.. nu kanske?????

Skall snart ivög o handla mat inför vecka,,,,,, måste ju ha hemma  samt med mig till jobbet så man håller bs bra o slipper dessa hunger känslor när man kommer hem på kvällen!!!!
kort mm kommer under kvällen så ser ni vad vi gjort mm i helgen!

kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Tess

Heej. Ja, jag minns att du och mannen var iväg på en resa. Skicka gärna namnet på hotellet ni var på. Vi får se vart vi hamnar, kanske inte alls blir egypten :) Ha nu en riktigt bra arbetsvecka, lycka till med träningen oxå. Skönt med rutiner ;) Ryggen min känns mkt bättre, vet inte om kroppen har blivit van med smärtan men jag tycker inte att jag har lika ont längre. Rehab träningen samt att jag har trappat ner lite har faktiskt hjälpt. Hoppas så klart att jag ska kunna komma tillbaka på samma nivå som tidigare ganska snart! Ha de bäst. KRAMAR

2010-03-21 @ 19:46:39
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0