Vi är så nära!!!!

Att få klart eller ialalfall ordning till ett normalt kök... vi skall lägga in govlet snart, dagar kvar bara... efter golvet är de dax för att sätta skåpen! (köket) så vi är såååå nära..
Men tuvärr sså känns de ej så!.

Mannen min är ej hemma, samt han är sjuk, då händer de inget!
Sedan har vi trista som vill vara med sin far hela tiden då kan han ej jobba ovh på dagarna jobbar han med företaget. Så då ser ni, de ähnder ej mycket... jo händer gör de men ej så snabbt som ja vill!

ja vill ha klart ett kök, så man kan använda de. leva normalt och få ett golv , slippa ha en plast för vardagsrummet och köket. vi har de för att förhindra att smutts o damm skall komma in, så alla våra ytterkläder hanmanr i vardagsrummet.. så jobbigt. och trista smiter ut där o kommer in fullt med damm som sätter sig på allt. vår svarta soffa. våra o hennes kläder..

ja vill bara få klart. få ett liv!!!!! ja årkar ej!""!!!!



Denna oppningen menar ja, fast här på bild utan plasten hängande!

Kommentarer
Postat av: Teija

Lätt att fatta att det är jobbigt att bo i ett bygge... men tänk vad ni skall njuta när det är klart!

Tråkigt att Trista fick magsjuka, men du klarade dig. Vad skönt.

Hm. Jag måste också gå till tandis, det är ingen höjdare. Har fått ett hål under en fyllning, hade en tid men de bokade av den för tandisen var sjuk. Måste boka en ny tid, haha du vet hur det är;)

Opererade ju ut en visdomstand i vintras. Det gick jättebra men jag var så nervös innan. Hade jag vetat att det skulle gå så bra hade jag ju inte oroat mig så, det kan jag säga!

Var rädd om dig, kramar!

2010-03-25 @ 15:00:32
URL: http://varannandag.bloggplatsen.se
Postat av: mia

En kram till dig sötis =)

2010-03-25 @ 22:14:28
URL: http://minarosorochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0