Vilken tråkig dag

Har verkligen haft en sådan tråkig dag.. Bara suttit inne och slappat och idag undrar jag hur jag kunat gjort de dessa månader ja varit inne o hemma med Trispie..?
Jag har väl fått en känsla o smak på ute livet, eheheh.. så skönt att få lite egen tid, komma hemmifrån o få komma ut ... Helt enkelt!

Visst är de annorlunda o spec då ens barn är sjukt men då kan man ju ialalfall ha gött samvete till att vara hemma . även om de ej var där av ja var hemma idag. Ja var ledig... Idag... så som måndag. Då begravninge o inskolning hos dagmamma med trista...

Om hon är frisk... hoppas! Får se , idag har honm haft hög hög feber. Nu sover men med ipren i kroppen då de är bara ipren som tar ner febern på henne, alvedon är helt jävla skit dåligt . hjälper ej för fem öre!!!
Får se vad som händer.... imorgon.?????????????????????

här kommer ett avslöjande skit kort på mig osminkad, ananrs bara visat med smink, men tuvärr sanningen här. Men sen sjukt trispie Tripp..

Kommentarer
Postat av: mia

Kom gärna med tips, jätte gärna...

kost, träning, vad som!!<3

2010-03-12 @ 21:19:59
URL: http://minarosorochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0